Nuo 2020 m. lapkričio 9 Klientų aptarnavimo centre Ryšininkų g. 11, Klaipėda, klientai nebus priimami

Nuo 2020 m. lapkričio 9 Klientų aptarnavimo centre Ryšininkų g. 11, Klaipėda, klientai nebus priimami

Lietuvos Respublikos Vyriausybei paskelbus karantiną AB „Klaipėdos energija“ stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą.

Nuo 2020 m. lapkričio 9 dienos Klientų aptarnavimo centras, Ryšininkų g. 11, Klaipėda, bus uždarytas. Klientus aptarnaujame nuotoliniu būdu:

  • El. paštu

kac@klenergija.lt (kreipiantis į klientų aptarnavimo centrą);

klenergija@klenergija.lt (kreipiantis į bendrovę).

  • Telefonu

Bendra informacija klientams (8-46) 392 222.

Dėl techninių sąlygų išdavimo, projektų derinimo ir šilumos punktų priėmimo: (8-46) 392 760, (8-46) 392 731.

Darbo laikas: I-IV 7:00-16:00, V 07:00-13:30.

Pietų laikas: nuo 11:00 iki 11:30.

Visus klientus raginame aktyviai registruotis ir naudotis e-paslaugų savitarnos puslapiu:

https://epaslaugos.klenergija.lt

E-paslaugų puslapyje galima nemokamai deklaruoti rodmenis, gauti sąskaitas už šildymą ir karštą vandenį. Sąskaita visada bus pateikta anksčiau negu popieriuje spausdinta sąskaita, tausojami gamtos resursai nespausdinant popierinės sąskaitos, ji niekuomet nepasimes.

Fiziniams gyventojams, pardavus ar nusipirkus butą, el. paštu kac@klenergija.lt reikia pateikti tokius dokumentus:

asmens tapatybę liudijantis dokumentas; patalpų nuosavybę patvirtinantis dokumentas (VĮ Registrų centro Nekilnojamo turto registro centrinio duomenų banko išrašas); įgaliojimas (jeigu dokumentus siunčia ne buto savininkas); priėmimo – perdavimo aktas (jei toks buvo pasirašytas tarp pardavėjo ir pirkėjo).

Verslo klientai turi kreiptis el. paštu verslas@klenergija.lt ar bendru telefonu ir suderinti dėl paslaugų teikimo sąlygų ir reikiamų pateikti dokumentų sąrašo.

Esant naujoms rekomendacijoms, laikotarpis kada klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu, gali būti pratęstas.