AB „Klaipėdos energija“ stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą dėl COVID-19 plitimo

AB „Klaipėdos  energija“ stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą dėl COVID-19 plitimo

AB „Klaipėdos energija“ imasi prevencinių veiksmų dėl koronaviruso pandemijos plitimo, todėl nuo 2020 m. kovo 13 d. iki balandžio 14 d. Klaipėdos ir Gargždų miesto gyventojai, AB „Klaipėdos energija“ klientai, bus aptarnaujami tik nuotoliniu būdu – stabdomas kontaktinis klientų aptarnavimas padaliniuose adresu Šilutės pl. 26, Klaipėda ir Ryšininkų g. 11, Klaipėda.

Pagalbą savo klientams teikiame nuotoliniu būdu:
• El. paštu
kac@klenergija.lt (kreipiantis į klientų aptarnavimo centrą);
klenergija@klenergija.lt (kreipiantis į bendrovę).
• Telefonu
Bendra informacija klientams (8-46) 392 666.
Verslo klientams 8 645 29 135, 8 645 29 139.
Dėl techninių sąlygų išdavimo, projektų derinimo ir šilumos punktų priėmimo: (8-46) 392 760, (8-46) 392 731.
Darbo laikas: I-IV 7:00-16:00, V 07:00-15:00.

Visus klientus raginame aktyviai registruotis ir naudotis e-paslaugų savitarnos puslapiu:
https://epaslaugos.klenergija.lt
E-paslaugų puslapyje galima nemokamai deklaruoti rodmenis, gauti sąskaitas už šildymą ir karštą vandenį. Sąskaita visada bus pateikta anksčiau negu popieriuje spausdinta sąskaita, tausojami gamtos resursai nespausdinant popierinės sąskaitos, ji niekuomet nepasimes.

Fiziniams gyventojams, pardavus ar nusipirkus butą, el. paštu kac@klenergija.lt reikia pateikti tokius dokumentus:
asmens tapatybę liudijantis dokumentas; patalpų nuosavybę patvirtinantis dokumentas (VĮ Registrų centro Nekilnojamo turto registro centrinio duomenų banko išrašas); įgaliojimas (jeigu dokumentus siunčia ne buto savininkas); priėmimo – perdavimo aktas (jei toks buvo pasirašytas tarp pardavėjo ir pirkėjo).

Verslo klientams rekomenduojame kreiptis el. paštu ar telefonu ir suderinti dėl paslaugų teikimo sąlygų ir reikiamų pateikti dokumentų sąrašo.

Labai Jūsų prašome būti budriems ir laikytis visų rekomenduojamų prevencinių priemonių.

Daugiau informacijos:
www.lrv.lt
https://lrv.lt/lt/naujienos/ekstremaliu-situaciju-metu-masiniai-renginiai-uzdarose-patalpose-nevyks
https://lrv.lt/lt/naujienos/po-vyriausybes-pasitarimo-priimti-sprendimai-del-situacijos-susijusios-su-koronavirusu

Informuojame, kad AB „Klaipėdos energija“ stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą dėl COVID-19 plitimo (pratęsta iki 2020-04-14)

Daugiau informacijos