AB „Klaipėdos energija“ vėl atidarė Klientų aptarnavimo centrą

AB „Klaipėdos energija“ vėl atidarė Klientų aptarnavimo centrą

Nuo gruodžio 1 d. AB „Klaipėdos energija“ vėl priima ir aptarnauja interesantus Klientų aptarnavimo centre.   

Energetikų bendrovės specialistai klaipėdiečių laukia Danės g. 8, baltame vienaukščiame pastate, I – IV nuo 7 iki 16 val., o V nuo 7 iki 15 val., pietų pertrauka nuo 11 iki 11.48 val.

Pasak bendrovės administracijos, kaip ir anksčiau daugumą klausimų klientai gali išspręsti nuotoliniu būdu, paskambinę (8 46) 392 222, arba parašę elektroniniu paštu [email protected] bei naudodamiesi E- paslaugų savitarnos portalu.  

„Prieš koronaviruso pandemiją aptarnavome klientus bendrame centre kartu su vandentvarkos įmone. Per karantiną išmokome dirbti nuotoliniu būdu. Pandemijai pasibaigus įsiklausėme į klientų pageidavimus, įvertinome poreikį ir nusprendėme tęsti „gyvą“ klientų aptarnavimą. Naujame aptarnavimo centre iš esmės pakeitėme patį aptarnavimo principą – atsižvelgiant į aplinkosaugines vertybes, įdiegėme elektroninių sutarčių ir dokumentų pasirašymo sistemą“, – pasakojo dr. Ignas Mikalauskas, AB „Klaipėdos energija“ Klientų aptarnavimo centro vadovas.

Ne visi klaipėdiečiai turi technines galimybes pateikti skanuotus dokumentus, Klaipėdoje įsikūrė nuo karo pasitraukę ukrainiečiai bei kitų valstybių gyventojai, kurie nuomojasi ar įsigyja butus ir jiems ne tik sunku susikalbėti, bet ir suprasti mūsų tvarką. Tad klientų patogumui bendrovė nusprendė atnaujinti Klientų aptarnavimo centro veiklą.