Name sunaudotos šilumos apskaita

Visa šildymo sezono metu name sunaudota šiluma skirstoma į tris dalis:

  • butų ir kitų patalpų šildymui;
  • vandens pašildymui;
  • karšto vandens temperatūrai palaikyti (cirkuliacijai).


Pastaba. Jeigu dalis vartotojams priklausančių patalpų šildomos dujomis, elektra arba jei butuose įrengti individualūs šilumos apskaitos prietaisai, atsiranda 4 dalis – šilumos kiekis pastato bendrojo naudojimo patalpų šildymui.

Nešildymo sezono metu visa name sunaudota šiluma skirstomi į dvi dalis:

  • Vandens pašildymui;
  • Karšto vandens temperatūrai palaikyti (cirkuliacijai).

Mokėjimo tvarka
Klientai už jų būstams tiekiamą šilumą, karštą vandenį bei kitas suteiktas paslaugas atsiskaito kiekvieną mėnesį pagal pateiktą sąskaitą. Už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas reikia sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, už balandžio mėnesio šildymą reikia sumokėti iki gegužės mėnesio paskutinės dienos. Laiku neapmokėjus sąskaitos skaičiuojami delspinigiai.

Karšto vandens ir šilumos apskaitos rodmenis galima deklaruoti sąskaitose, internetu – bankų internetiniuose puslapiuose arba naudojantis e – paslauga, paskambinus į AB „Klaipėdos energija“ klientų aptarnavimo centrą telefonu (8 46) 392 222 arba elektroniniu paštu kac@klenergija.lt.

Atsiskaityti už suvartotą šilumą ir karštą vandenį galima:

  • sąskaitų mokėjimo vietose;
  • naudojantis internetinio atsiskaitymo paslaugomis;
  • naudojantis paslauga „Viena sąskaita“.

Sąskaitas galima apmokėti žemiau nurodytose vietose.

Klaipėdoje:

  • AB „Lietuvos paštas“;
  • AB „Swedbank“;
  • AB „SEB“;
  • AB „Luminor“;
  • AB „Šiaulių bankas“;
  • UAB „Perlo paslaugos“;
  • UAB „Sollo“ (Maxima LT, UAB);
  • „Lietuvos spauda“ ir „Narvesen“ prekybos vietose;
  • Lietuvos centrinė kredito unija.

AB „Klaipėdos energija“ informacijos telefonas: (8 46) 392 222.

Šiuo numeriu Jums bus suteikta visa informacija apie AB „Klaipėdos energija“ paslaugas, mokėjimo vietas, terminus.

Sąskaitos pildymo pavyzdys.