Naujovė: skaitiklių rodmenis galima suvesti telefonu

Naujovė: skaitiklių rodmenis galima suvesti telefonu

Nuo 2020 m. birželio 18 dienos AB „Klaipėdos energija“ klientai telefonu (8 46) 39 22 22 gali deklaruoti karšto vandens ir šilumos skaitiklių rodmenis.

Automatinė deklaravimo sistema veikia įprastu aptarnavimo paslaugų principu.

Norėdami deklaruoti skaitiklių rodmenis atlikite šiuos veiksmus:

  1. Paskambinę tel. (8 46) 39 22 22 spauskite 1, (deklaruoti karšto vandens ir šilumos skaitiklių rodmenis).
  2. Pasirinkite deklaruojamo objekto miestą ir tipą:

Klaipėdos gyventojai – spauskite 1;

Verslo klientai Klaipėdoje – spauskite 2;

Gargždų gyventojai  – spauskite 3;

Verslo klientai Gargžduose – spauskite 4.

  1. Suveskite naudotojo kodo paskutinius 6 skaitmenis. Pavyzdžiui, jeigu esate Klaipėdos gyventojas, o Jūsų mokėtojo kodas yra KG123456, Jums reikės suvesti 123456. Rekomenduojame prieš skambinant iš anksto pasitikslinti savo mokėtojo kodą.
  2. Sekite diktuojamą instrukciją: suveskite pirmo ir antro karšto vandens bei šilumos skaitiklių rodmenis. Neturint skaitiklio, spauskite 0.

Svarbu: šiuo metu automatinė deklaravimo sistema veikia klientams, kurių mokėtojų kodai prasideda su KG, KT, RG ir RT.

Telefonu pranešti Jūsų skaitiklių rodmenys patenka tiesiai į bendrovės automatinio deklaravimo sistemą. Ankstesnės paslaugos, kai skaitiklių rodmenys buvo pateikiami į balso paštą, nebelieka.

Primename, kad deklaruoti karšto vandens ir šilumos skaitiklių rodmenis kaip ir iki šiol galite ir kitomis įprastomis priemonėmis:

  • Sąskaitų mokėjimo vietose, prekybos centruose, pašto skyriuose, paslaugų terminaluose.
  • Naudojantis bankų internetinio atsiskaitymo paslaugomis.
  • Naudojantis paslauga „Viena sąskaita“.
  • Bendrovės E-savitarnoje https://epaslaugos.klenergija.lt

Iškilus klausimams kaip automatiškai deklaruoti skaitiklių rodmenis, kreipkitės el. paštu  kac@klenergija.lt, skambinkite telefonu (8 46) 39 22 22 konsultantui ir pasirinkite konsultaciją apmokėjimų ir sutarčių klausimais, arba atvykite į klientų aptarnavimo centrą Ryšininkų g. 11, Klaipėdoje.

Naujo skambučių centro telefonas nuo šiol yra (8 46) 39 22 22. Senuoju numeriu (8 46) 39 26 66 bus galima susisiekti iki šių metų pabaigos, vėliau numeris bus nebenaudojamas.

Kviečiame prisijungti prie AB „Klaipėdos energija“ e-paslaugos, kur galėsite peržiūrėti Jums išrašytą sąskaitą ir deklaruoti karšto vandens bei šilumos apskaitos prietaisų rodmenis

Prisijungimas prie e-paslaugos

Daugiau informacijos