Nuo spalio 21 iki lapkričio 8 dienos klientai nebus priimami2020-10-21
Vadovaujantis Klaipėdos m. savivaldybės ekstremalių situacijų komisijos rekomendacijomis, AB „Klaipėdos energija“ imasi prevencinių veiksmų dėl COVID-19 pandemijos plitimo ir stabdo kontaktinį klientų aptarnavimą.
Nuo spalio 26 iki lapkričio 8 dienos Klientų aptarnavimo centras Klaipėdoje bus uždarytas. Klientus aptarnaujame nuotoliniu būdu:
- El. paštu
[email protected] (kreipiantis į klientų aptarnavimo centrą);
[email protected] (kreipiantis į bendrovę).
- Telefonu
Bendra informacija klientams (8-46) 392 222.
Dėl techninių sąlygų išdavimo, projektų derinimo ir šilumos punktų priėmimo: (8-46) 392 760, (8-46) 392 731.
Darbo laikas: I-IV 7:00-16:00, V 07:00-15:00.
Pietų laikas: nuo 11:00 iki 11:48.
Visus klientus raginame aktyviai registruotis ir naudotis e-paslaugų savitarnos puslapiu:
https://epaslaugos.klenergija.lt
E-paslaugų puslapyje galima nemokamai deklaruoti rodmenis, gauti sąskaitas už šildymą ir karštą vandenį. Sąskaita visada bus pateikta anksčiau negu popieriuje spausdinta sąskaita, tausojami gamtos resursai nespausdinant popierinės sąskaitos, ji niekuomet nepasimes.
Fiziniams gyventojams, pardavus ar nusipirkus butą, el. paštu [email protected] reikia pateikti tokius dokumentus:
asmens tapatybę liudijantis dokumentas; patalpų nuosavybę patvirtinantis dokumentas (VĮ Registrų centro Nekilnojamo turto registro centrinio duomenų banko išrašas); įgaliojimas (jeigu dokumentus siunčia ne buto savininkas); priėmimo – perdavimo aktas (jei toks buvo pasirašytas tarp pardavėjo ir pirkėjo).
Verslo klientams rekomenduojame kreiptis el. paštu [email protected] ar bendru telefonu ir suderinti dėl paslaugų teikimo sąlygų ir reikiamų pateikti dokumentų sąrašo.
Esant naujoms rekomendacijoms, laikotarpis kada klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu, gali būti pratęstas.
Atsiprašome už nepatogumus.